четвъртък, 21 март 2013 г.

Попитай...







Попитай ме!
- Искам ли мелодия
прекрасна да бъде живота?
- Искам ли слънце и красива
въздишка да бъде?!


Попитай ме!
- Искам ли копнежа
на вятъра да притежавам...?


- Искам ли порива на вълната?

Попитай!
- Искам ли покоят,
който само есенния

залез притежава?

- Има ли по-желано за мен
от чувството- Обич?!

Попитай ме!
- Аз съм тук и ще ти кажа...


Искам, копнея, обичам и желая:


- Това, което откривам там,

в тънката линия- погранична, 
родила двете думи 
- обичам и жива!


08.09.2011

2 коментара:

  1. - Това, което откривам там,
    в тънката линия- погранична,
    родила двете думи
    - обичам и жива!


    Това ми е сред любимите, Ябълчице! Поздрави! ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ти Гоги!:))
      Добра среща!
      Поздрави и за теб!

      Изтриване